tisdag 24 mars 2009

Förkylningar osv osv


Några dagar utan att synas på bloggen kan ibland göra en gott. Fick under fredagen lite lätt ont i halsen och valde att inte träna något. Vaknade på lördagen och mådde sådär. Då tog jag det osmarta beslutet att lira en innebandymatch. Mest för att det var sista matchen för säsongen och jag ville verkligen lira! Det gick ju jättebra. Vi vann matchen och jag hade 2 Assist vilket är helt ok för mig.

Resterande dagen så sov jag som en stock.

Söndagen var inte mycket bättre och jag kände mig lite hängig och inte sugen på någonting. Ylva däremot körde en match mot Pojkar -01 i Hockey. Hon var jätte duktig. Hubert var helt fantastiskt duktig. Åker riktigt bra och jobbar verkligen 100% hela tiden.

Nu känns allt bättre trots att jag är snorig. Idag blir det gym!

Jag kör vägningen imorgon!!

Inga kommentarer: