måndag 16 mars 2009

16 Mars 2009

Jag måste verkligen skriva upp datumet. Det var den dagen då jag kände vårens första värmande strålar. Jag fick då faktiskt lite panik. Jag har i 3 månader levt på snabbmat och totalt tappat orken för allt som händer runt omkring mig och min familj. Se bara igår, Hubert missade ett kalas och Elin sin gymnastik för att jag somnade på soffan. Jag skäms så jag vet inte var jag ska ta vägen.

Jag har fuskat lite grann med endel innebandy och några få turer ute i spåret men idag kände jag att det var dags att ta mig en kalldusch. Drog iväg med Zeke på ett äventyr på ca 12 km. Det gjorde ont och var förbannat jobbigt men nu när jag sitter här så känns det som om jag är en ny människa. Jag längtar till imorgon när jag ska ge mig på gymet med Hedengren!!! Jag återkommer under morgondagen med min senaste vikt och matsedeln.

Många kramar

Med vänliga hälsningar

Henrik Näsman

Inga kommentarer: